Ankara - Mojo, sıra dışı ve dolaysız anlatımıyla seyirciyi oyunun içine çekerek gerçekleri tüm çıplaklığıyla yüzlerine vuruyor. Oyunda Behzat Ç. dizisinin Hayalet’i İnanç Konukçu, Akbaba’sı Berkan Şal ile Engin Öztürk’e usta tiyatrocu Nusret Şenay ve genç tiyatrocular Doruk Nalbantoğlu ve Ali Yoğurtçuoğlu eşlik ediyor. Eserin yönetmenliğini üstlenen İlham Yazar, Mojo’nun yazım biçimi, meselesini anlatma şekli itibariyle alışılagelmiş bilindik metinlerden olmadığını söylüyor. Yazar, Mojo’yu tek boyutlu bir anlatım biçimi kullanan reji anlayışıyla sahnelemek yerine üç taraflı bir seyir anlayışına göre yorumladığını ve hikayeyi asıl metinde hiç görünmeyen bar kısmına taşıdıklarını ifade ediyor.
ŞİDDET VE CİNSELLİĞE FARKLI ANLATIM
1950’li yılların Rock’n Roll kültürünün beşiği olan Londra Soho’da, Atlantic adlı bir gece kulübünde geçen oyunda, sokakta şarkı söylerken keşfedilen 17 yaşındaki Parlak Johnny’nin giderek büyüyen bir hayran kitlesi oluşmaktadır. Parlak Johnny bir yandan Atlantic’in sahibi olan Ezra tarafından himaye edilirken diğer yandan başka kulüp sahiplerinin de kendisiyle ilgili planları bulunmaktadır. Giderek karmaşıklaşan ve sertleşen hikaye, Soho’nun gece hayatına, müziğe, şiddete, cinselliğe dair alışılmışın dışında bir anlatımla seyirciyi içine hapsetmektedir. ANKARA